Pages

Benim Gibi Yaşayın Pişman Olmayın…

Kadir Çimenyemez

Benim Gibi Yaşayın Pişman Olmayın...

Merhaba, Ben Kadir Çimenyemez Benim Gibi Yaşayın Pişman Olmayın Dedim. Çünkü En İyi Yaşam Biçimi Benim Olduğunu Düşünüyorum Ki, Bence Sizde Bu Yaşamı Beğeneceksiniz. Çünkü Ne Kötülük Var, Ne Kısıtlama, Nede Korkulacak Bir Şey. Çünkü Bu Yaşam Biçimi Benim Yaşam Biçimim. Hayatı Yaşarken Şunu Sakın Unutmayın. Dünya Yüce Allah Tarafından Bize Verilen Bir İkramdır Ve Biz Bu İkramı En Güzel Şekilde Kullanmalıyız. Tabi Böyle Dedim Diye Hemen Gidip "Hayat Kısa Hemen Zina Yapayım, Kumar Oynayayım, Kötülük Yapayım, Herkese Küfür Edip, Dalga Geçeyim." Kısacası Topluma Ve Kendinize Zarar Verecek, Kötü Şeyler Yapmayın. Boşuna Kendinizi Sıkmayın, Agresif Olmayın Strese Girmeyin Çünkü Her Şey Bir Gün Geçecektir, Siz Sakin Olun, Her Şeyi Zamana Bırakın. Zaman En İyi Çözümdür. Biri Küfür Mü Etti Teşekkür Edin Geçin Bilin Ki Kötü Söz Sahibine Aittir. Atalarımızın Dediği Gibi "Köpek Le Köpek Olmayın.".
 
Diyelim Ki Çok Sinirlisiniz Onunda Çaresi Var. Çekilin Köşeye Takın Kulaklığınızı Ve En Çok Sevdiğiniz Sakin Bir Şarkıyı Dinleyin. Veyahut Kendinizi Dinleyin Ama Benden Tavsiye Olarak Alttaki Parçaları Dinleyebilirsiniz.


Umarım Bu 2 Parçayı'da Beğenirsiniz.

Öz Güveninizi Devamlı Yüksek Tutun. Korkmayın, Ben Bunu Yaparım Demeyin. Ben Bunu Yapıcam ! Diyin. Emin Olun Bunu Dedikten Sonra Siz O İşi En İyi Şekilde Yapacaksınız. Korkmak Kendinizi Sınırlamak, Kısıtlamak Demektir. Yeni Bir Şeyler Öğrenmekten Asla Kaçınmayın. Unutmayın "İnsan Denedikçe, Yaptıkça Öğrenir. Bilmemek Ayıp Değildir.".


İş Hayatı

İş Hayatınızda Asla Sevmediğiniz Bir Meslekle Uğraşmayın. Tamam Ekonomimiz Kötü. Ama Elinizden Geldiğince Sevdiğiniz Mesleği Yapın. Bu Sizi Daha Mutlu Yapacak Ve İş Hayatınızda Sizi Başarıya Taşıyacaktır. Sakın İşinizde Rekabet Etmeyin. Rekabet Sizi Köreltecek Ve İşinizi Kötüleştirecektir. Buda Sizin Çevrenizde Kayıplara Sebep Olacaktır.

Okul Hayatı Ve Bölüm Seçimi

Okulunuzda ki Arkadaşlarınızla Bağlantınızı Sıkı Tutun. Birbirinize Hep Yardımlar Edin. Ve Elinizden Geldiğince Öğrenmeye Çalışın. Lisede İstediğiniz, Sevdiğiniz Ve İleride Sıkıntı Çekmeyeceğiniz Bir Bölüm Seçin. İleride Pişman Olmayın. Sevmediğiniz Bir Bölüme Girerseniz Başarı Ve Öğrenme Seviyeniz Düşecektir. Buda Sizdeki Öğrenme İsteğini Köreltecektir.


Sınavlar

Sınavlara Çalışın Fakat Aşırı Değil. Eğer Sınavlara Aşırı Çalışırsanız Hiç Bir Şey Öğrenemezsiniz. Sınavlara Ölecekmiş'siniz Gibi Bakmayın. O Basit Bir Sınav En Fazla Kalırsınız, Ölmezsiniz. Yüksek Alacağım Diye Patlamaktan'sa. Az Çalışın Geçin. Sınavlara Çalışırken Genellikle Sözsüz Müzikler Dinleyin Ki Kafanız Karışmasın. Sınava Girerken Heyecan Yapmayın. Çünkü Bu Çok Gereksiz Sadece Sizin Başarınızı Düşürür. "O Basit Bir Sınav, Ben Yaparım." Bitti. Cevaplarken Mantığınızı Daima Kullanın. Mantık En Önemli Şeydir.

Yardım Etmek Ve Birlik Olmak

İnsanlara Yardım Etmekten Hiç Kaçınmayın, Kötüde Olsa İyide Olsa Hep Yardım Edin. Çünkü Onun Yaptığı Kötülükler Ona Cenab-ı Hak Tarafından Sorulacaktır. Biri Kötü Diye Siz De Kendinizi Bozmayın. Her Zaman Edebinizle Takılın Saygınızı Bozmayın. Başta Dediğim Gibi Hayat Bize Yüce Allah Tarafından Bize Verilen Bir İkram. Biz Bu İkramı Kötülük Yaparak Saygımızı Bozarak Geçirirsek, Diğer Tarafta Bize Hesap Sorulduğunda Ne Cevap Vereceğiz. Ne Başkasının Nede Bizim Başkalarının Rahatını Düzenini Bozmaya Hakkımız Yoktur. "Toplum, Birbirine Saygılı Olduğu Ve Birbirine, Sımsıkı Kitlendiği Zaman Toplumdur.". Unutmayın Eğer Biz Birbirimizi Desteklemezsek En Ufak Darbede Yıkılırız, Darmaduman Oluruz...

Hep Gülün

Hep Gülün, Gülmek Dünyadaki En Güzel Şeydir. Hayata Hep Sıcacık Gülümseyerek Bakın. Üzülmeyin, Üzülmek Gereksizdir. Çünkü Biz Hayata Üzülmek İçin Gelmedik. Yüce Allah'ın Bize İkram Ettiği Şu Güzel Hayatı Dolu Dolu, Neşeli Bir Şekilde Geçirin. Hayata Hep Pozitif Bakın.

Gelelim Yemeğe Ve Paylaşmaya

Hani Dedik Ya Hayat Bize Verilen Bir İkramdır Diye. Bu İkramı En İyi Şekilde Değerlendirmek Derken, Tabi Ki Her Şeye Saldırmak Yemek De Değildir Doyacağımız Kadar Yemeliyiz. Hatta Yerken Başkalarını'da Düşünmeliyiz. Aç Gözlü Olmamalıyız. Baktık Çok Yemek Var Başkalarına'da İkram Etmeliyiz. Eğer Aç Gözlü Olursak Her Şeyi Hızlı Tüketir Ve İsraf Edersek Sonu İyi Olmaz. Yerken Diğerlerini De Düşünmeli Onları'da Davet Etmeliyiz....

Zararlı Maddelerden Uzak Durmalıyız

Sigara, Alkol, Uyuşturucu Gibi Maddelerden Uzak Durmalıyız. Bilin Ki Onlar Sadece Size Zarar Vermiyor, Etrafta Yaşayanlara Ve Ülke Ekonomisine De Zarar Vermektedir. Düşünün Şimdi Siz O Sigarayı İçiyorsunuz, Etrafta Geçen Biri O Sigaranın Dumanından Etkilenmektedir. Buna Pasif İçicilik Denmektedir. Yani Sizin Yüzünüzden Birinin Sağlığı Gidebiliyor. Sadece Bu Kadar La Değil İleride Çocuğunuz Olursa. Bu Maddeler Yüzünden Ciddi Sağlık Problemleri Çıkabiliyor. Şöyle Düşünelim İleride Evlendiniz Ve Bir Çocuğunuz Oldu, Ama Sizin Yüzünüzden Kalıtsal Bir Hastalık Belirtisi Bulundu Nasıl Hesap Vereceksiniz. Keyfine İçtim Ondan Oldu'mu Diyeceksiniz Hadi Bunu Geçtik Peki Siz O Maddeleri Kullandınız. Ömrünüz Eksilecek Sağlığınız Gidecek. Peki Torunlarınızı Nasıl Göreceksiniz... Lütfen Sigara, Alkol, Uyuşturucu Gibi Maddelerden Uzak Durun "Hayatınızı Ve Hayatları Karartmayın".
Bu Yazıda Kısacası Şunları Demek İstedim.
  • Hayatı En Güzel Şekilde Değerlendirin.
  • Zamanınızı İyi Kullanın.
  • Kötü Maddelerden Uzak Durun.
  • Yardım Etmekten Hiç Vazgeçmeyin.
  • Sinirden, Stresten Uzak Durun.
  • İstediğinizi Yiyin Fakat Aç Gözlülük Yapmayın.
  • İş Hayatınızda Sevdiğiniz Mesleği Yapın. Rekabetten Uzak Durun.
  • Vefalı Ve Merhametli Olun.
  • Eliniz Açık Olsun.
  • Dostluğunuzu, Sevginizi Yüksek Tutun.
  • Güvenilecek İnsan Olun.
  • Okulda Sevdiğiniz Bir Bölümü Seçin.
  • Sınavları Gözünüzde Büyütmeyin. Aksine O Basit Bir Sınav.
  • Sınavda Heyecanlanmayın Bu Sizin Başarınızı Düşürecektir.
  • Mantığınızı Kullanın.
  • Hep Gülün. Hayata Hep Pozitif Bakın.
Bu Yazı Tamamen Bana Aittir Ve Kendi Yaşam Biçimimi Konu Aldım. Umarım Yazımı Beğenmiş'sinizdir. Lütfen Yazım Hakkında Alta Yorum Yaparsanız Ve Paylaşırsanız Çok Sevinirim. Kendinize Çok Çok İyi Bakın, Umarım Her Şey Dilediğinizce Olur İyi Günler Efendim.

Kadir Ç.

Merhaba Saygı Değer Dostum Buraya Kadar Zahmet Edip Geldiğin İçin Teşekkür Ederim. Umarım Yazım Faydalı Olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder